Kotlety mielone z sosem brzoskwiniowym





Dziś eksperyment :)) Nietypowe połączenie mięsa i brzoskwiń :) Ja bardzo lubię owoce i mięsa. Do sosu dodałam świeże brzoskwinie, możne dodać z puszki i wtedy smak będzie jeszcze bardziej ciekawy. Do sosu - kukurydza :) 

Składniki dla 3 osób:
  • mięso mielone ( u mnie z szynki, fajnie też smakuje z mięsem z indyka)
  • brzoskwinie świeże - 5 sztuk
  • bułka tarta
  • cynamon
  • sól, pieprz
  • czosnek granulowany
  • ryż

Brzoskwinie obrać ze skórki, pokroić w małe kawałeczki i poddusić w garnku, co jakiś czas dolewając troszkę wody. Z tego względu, że moje brzoskwinie były świeże to dodałam 2 łyżeczki cukru ( do tych z syropu nie potrzeba). Jak brzoskwinie będą już mięciutkie to zmiksować je blenderem. Do sosu dodać kukurydzę i jeszcze chwilkę poddusić.
Mięso mielone doprawić solą, pieprzem. Ja dodałam jeszcze bułkę tartą, czosnek granulowany i troszkę cynamonu. Formować kotleciki, usmażyć na oleju. Ugotować ryż. Smacznego :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger