Serniczek bez pieczenia na biszkoptach





Czasem trzeba przygotować coś na szybko i słodko :)) Przepis na ten serniczek znalazłam w Pani Domu. W takie gorąca nie chciało mi się nic piec. Serniczek bardzo łatwy, szybki i bardzo smaczny. Polecam :))

Składniki:
  • 2 serki waniliowe 400g lub 4 mniejsze
  • 1/2 szklanka cukru pudru
  • opakowanie cukru waniliowego
  • 4 łyżki żelatyny
  • podłużne biszkopty
  • banany

Żelatynę namoczyć w małej ilości wody, aż dobrze spęcznieje, zagrzać, rozpuścić i ostudzić. Serki włożyć do miski, dodać cukier puder, cukier waniliowy i przestudzoną żelatynę. Dokładnie wymieszać masę. Dno formy keksowej wyłożyć biszkoptami, na biszkopty można nałożyć trochę masy. Następnie ułożyć całe obrane banany i resztę masy serowej. Wyrównać powierzchnie i wstawić na chwilę do lodówki. Ja górę ozdobiłam migdałami i posypałam kakao. Smacznego :)) 




2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger