Deserowo - biszkopt, gruszki, mascarpone i orzechy laskowe :)



Oj jak ja lubię desery :)) a jeszcze bardziej je robić :). Składniki deseru to biszkopt, którego kawałek zostało mi z placka (placek jutro), serek mascarpone, gruszki i orzechy. Deser wyszedł pyszny, nawet nie spodziewałam się  takiego efektu smakowego :)

Składniki dla 3 osób:
  • biszkopt ( u mnie pozostały od placka)
  • 125g serek mascarpone
  • 150g serek waniliowy
  • 4 średnie gruszki
  • kilka orzechów laskowych

Biszkopt pokruszyć i ułożyć na dnie pucharków. Serek mascarpone wymieszać z serkiem waniliowym i wyłożyć na biszkopt. Gruszki obrać i pokroić ( u mnie w kwadraciki), wyłożyć na serek, na wierzch pokrojone orzechy laskowe. Smacznego :))




1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger