Herbatka owocowa cesarska żurawina i inne opinia :)



Kolejne przetestowane herbatki a mianowicie puery lemon, owocowa cesarska żurawina i owocowa koktajl owoców od sklepu internetowego Smak Sztuki . Sklepowi dziękuję za możliwość przetestowania herbatek:)

Herbatka Pu-erh lemon - to wyjątkowo smaczna herbata ze skórką cytrynową i trawą cytrynową. Herbatka ma świetne działanie odtruwające, oczyszczające z toksyn, metali ciężkich. Działa bardzo dobrze na trawienie, dzięki dużej zawartości polifenoli.

Opinia: Herbatka bardzo delikatna i przyjemna w zapachu. Dzięki zawartości cytryny i trawy cytrynowej ma rześki smak. Można ją parzyć kilka razy.  Mogę ją jak najbardziej polecić :))

Ocena: 5/5



Herbatka owocowa koktajl owoców - to mieszanka hibiskusa, ananasa, pomarańczy papai, płatków bławatka, skórki z cytryny, oraz owoców  czarnej porzeczki.

Opinia: Herbatka bardzo pachnąca :)) i ładnie wyglądająca :) Posmakowała bardzo mojemu synowi. Mnie oczywiście tez. Bardzo przyjemna i delikatna w smaku. Po zaparzeniu pięknie pachnie. Jestem bardzo zaskoczona super smakiem i aromatem :)

Ocena: 5/5



Herbatka owocowa cesarska żurawina - mieszanka płatków róży i  owoców żurawiny, oraz kawałków jabłek. Świetne działanie odżywcze ze względu na bogactwo witamin, szczególnie dużo witaminy C. Dodatek hibiskusa wpływa oczyszczająco na wątrobę  i uspokaja trawienie.  Herbatkę parzymy długo minimum 4 minuty, aby napar nabrał koloru i smaku.

Opinia: Powiem szczerze, że bardzo sceptycznie podchodziłam do tej herbatki ze względu na zawartość płatków róży, ponieważ w herbacie czarnej z dodatkiem róży chińskiej smak i zapach herbaty był bardzo mdły. Lubię róże i to bardzo, ale jakoś w tamtej herbatce było ich za dużo jak dla mnie. Natomiast tą jestem zaskoczona. Herbatka okazała się delikatna w zapachu i smaku. Bardzo mi smakowała. Owoce, które potem można zjeść również okazały się bardzo smaczne. Szczerze polecam :)

Ocena: 5/5
       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger