Krem z kalafiorem w roli głównej


Mój mały eksperyment :) Uwielbiam zupy kalafiorowe i oczywiście kalafiora też :)) Postanowiłam spróbować zrobić krem, bo jakoś wcześniej bardzo rzadko zupy w takiej postaci gościły na naszym stole, więc teraz nadrabiam zaległości :)

Składniki:
  • mały kalafior
  • 2 jabłka
  • 5 łyżek kukurydzy
  • 3 duże marchewki
  • 3 ziemniaki
  • kostka rosołowa warzywna
  • przyprawy

Do garnka nalać trochę wody, dodać kostkę rosołową i postawić, żeby się gotowało. Dodawać po kolei podzielonego kalafiora, pokrojone ziemniaki, marchewkę, jabłka (obrać), pod koniec gotowania dodać kukurydzę. Gotować do momentu, aż warzywa będą miękkie. Zupę doprawić, ja nie musiałam dużo, bo wyszedł bardzo fajny smak. Następnie zblenderować na w miarę gładki krem. U mnie dekoracyjnie natka pietruszki i groszek ptysiowy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger