Puszysty omlet z mięsem i warzywami



Omlet w wersji na słono z mięsem drobiowym i warzywami :) Nie miałam pomysłu co zrobić na obiad. Miałam z rosołu mięso drobiowe z udźca i ochotę na omlet. Z firmy Jamar do testowania została mi jeszcze fasolka czerwona i groszek. Resztę znalazłam w lodówce.Omlet wyszedł bardzo smaczny. 

Składniki na 3 omlety:
  • 6 jajek
  • 6 łyżek mąki
  • szczypta soli
  • bazylia
  • oregano
  • pieprz

Farsz:
  • 3 udźce drobiowe ugotowane i obrane ( mięso)
  • 2 marchewki
  • 4 łyżki kukurydzy z puszki
  • 3 łyżki fasolki czerwonej z puszki
  • 2 łyżki groszku z puszki
  • szczypiorek
  • por
  • 100 gram sera zółtego
  • cebula
  • olej do smażenia

Z każdego udźca obrać mięso, pokroić go w drobniejsze kawałki. Cebulę obrać pokroić i podsmażyć na oleju, dodać obraną i stratą na tarce marchewkę, pokrojonego pora i mięso z udźca. Na koniec dodać kukurydzę, fasolkę i groszek, oraz pokrojony szczypiorek. 
Białka oddzielić od żółtek i ubić na sztywną pianę. Przesiać mąkę do której dodać żółtka, zioła i  przyprawy. Całość zmiksować na gładką masę na końcu dodać pianę z białek i lekko wymieszać. Smażyć omlet na rozgrzanym oleju. Na połowę gotowego omletu nakładam farsz i ścieram na tarce żółty ser. Przykrywam druga połową omleta. Smacznego.

 
Do przygotowania omletów użyłam warzyw w puszkach firmy Jamar. Polecam :))


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger