Spaghetti z tuńczykiem i nie tylko :)



Dzień makaronu już był, ale ja na tyle go lubię, że mógłby być codziennie i by mi to nie przeszkadzało :) Tym razem makaron z tuńczykiem, pomidorami, cebulką i kukurydzą. U mnie na bogato jeśli chodzi o tuńczyka. Wyszło pyszne :)

Składniki:
  • makaron spaghetti
  • 2 puszki tuńczyka ( u mnie jeden w sosie własnym i jeden w oleju)
  • 1/2 puszki kukurydzy
  • 1 cebula
  • 3 ząbki czosnku
  • 3 pomidory
  • przyprawy ( bazylia, sól, pieprz)
  • olej do smażenia

Cebulkę obrać i pokroić na małe kawałeczki. Podsmażyć na oleju. Pomidory sparzyć, obrać ze skórki i pokroić w większe kawałki. Dodać do cebulki. Następnie przygotować czosnek. Przepuścić przez praskę, dodać do pomidorów. Jak pomidory zmiękną można dodać tuńczyka ( ja nie odlewałam całego sosu i oliwy, tylko dodałam do smażenia). Na koniec dodać kukurydzę. Przyprawić. W między czasie ugotować spaghetti według przepisu na opakowaniu.




6 komentarzy:

  1. Nigdy nie jadłam z rybą ;) Jestem bardzo ciekawa jego smaku

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba ta propozycja, będę musiała spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. takiego połączenia jeszcze próbowałam, ale brzmi smaaacznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger