Fasolka po bretońsku



Fasolkę po bretońsku robię przeważnie zimą. Jest prosta do zrobienia, sycąca i smaczna i rozgrzewająca w zimne dni :) Przepis wzięłam od mamy, a fasolkę dostałam od znajomej. Zdjęcia nie wyszły rewelacyjnie - niestety oświetlenie :((, ale fasolka smaczna :)

Składniki:
  • około 500 g fasoli jaś
  • około 200 g dobrej kiełbasy
  • 3 marchewki
  • 3 łyżki koncentratu 30%
  • papryka w proszku
  • kostka rosołowa
  • sol
  • pieprz
  • majeranek

Fasolkę zalać zimna przegotowaną wodą i zostawić na noc. Ja na drugi dzień wodę w której moczyła się fasola odlewam i nalewam świeżej i wtedy gotuję z kostkami rosołowymi. Jak fasolka zacznie robić się miękka to dodaję pokrojoną marchewkę i kiełbasę. Pod koniec gotowania dodaję koncentrat pomidorowy i przyprawy. Moja mama  zagęszcza ją jeszcze mąką i śmietaną.  


2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger