Sałatka z makaronem i tuńczykiem :))



Szybka i smaczna sałatka u mnie na śniadanie :) Makaron gwiazdeczki, tuńczyk, papryka czerwona, kukurydz, szczypiorek i pomidory :)) Mniam :) Bardzo a to bardzo lubię sałatki. Uczę je jeść mojego czterolatka, ale jak mu się nie zwidzi, to nie będzie jadł i tyle. Je mi w miarę wszystko, tylko te sałatki jakoś na niego nie działają :)) Słoneczko dziś ładnie u nas wygląda, może już zostanie na dłużej :))) 

Składniki:
  • makaron gwiazdki ( u mnie międzybrodzki)
  • tuńczyk w sosie własnym
  • 1/2 puszki kukurydzy
  • 1 mała papryka
  • 1/2 puszki ananasa
  • 2 średnie pomidory
  • 3 łyżki majonezu
  • szczypiorek
  • sól
  • pieprz

Makaron ugotować, paprykę, pomidory i ananasa pokroić. Wsypać do miski, dodać makaron, kukurydzę, tuńczyka, pokrojoną paprykę, ananasa i pomidory. Wymieszać, dodać majonez, przyprawy i szczypiorek. Wymieszać i gotowe :))


8 komentarzy:

  1. Pyszna kombinacja! Robię podobną, trochę uboższą bo bez kukurydzy i ananasa. Wypróbuję Twoją, bardziej wypasioną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności, dobrze, że ja poobiedzie do Ciebie wpadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie tuńczykowe sałatki, a makaron jako dodatek, taki na zimno - jest naprawdę smaczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy przepis na sałatkę. Coś czuję, że smakuje znakomicie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio mam tunczykową fazę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować ten przepis na jakiejś rodzinnej imprezce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę ją koniecznie zrobić !:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tuńczyka w sałatkach, muszę wypróbować i takie połączenie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger