Deserowo :)) Maliny, śmietana i mała beza :))



Szybki, kaloryczny, ale przepyszny deser z śmietaną, malinami, kilka borówek i mała beza, której nie widać, ale czuć jej smak podczas jedzenia :)) Póki są świeże owoce trzeba korzystać. Ja miałam wczoraj jakiś cięższy dzień i tak na koniec zaszalałam z deserem :) Odwiedziliśmy z moim młodym ryneczek, zakupiliśmy malinki i borówki i się zajadamy teraz :)) Zrobiliśmy też  muffinki z jagodami :)) Przepis niedługo :) Miłego dnia, oraz weekendu wszystkim życzę :)) Ma być upalnie :)

Składniki na 3 porcje:
  • 250-300 ml śmietany 30%
  • 2 łyżki serka mascarpone
  • 3 bezy ( u mnie kupione nie chciało mi się robić)
  • maliny ( ilość wedle uznania)
  • jagody ( ilość wedle uznania)
  • 1 łyżka cukru pudru

Śmietanę kremówkę ubić, dodać cukier puder i serek mascarpone. Włożyć porcję do szklanki, na to dajemy maliny, trochę miętosimy łyżką :)) na maliny rozkruszamy bezę, dajemy bitą śmietanę i na wierzch owoce. Szybko i pysznie :))


11 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twój deser! Połączenie bez, owoców i śmietany to idealna kombinacja, a kalorii nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mascarpone, maliny, borówki... Cudna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pycha, bardzo dobrze wygląda ten deser, :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie - w gruncie rzeczy - nieskomplikowane desery:) Można je podać po weekendowym obiedzie, na leniwy deser z rodzinką, wszystkim posmakuje^

    OdpowiedzUsuń
  5. Owoce są tak pyszne,że bez dodatków też smakują świetnie,ale takim wypasionym deserem to nie pogardziłabym,oj nie!Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. i u mnie królują takie myki, genau, bo są najlepsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za śmietaną, ale wlałabym tam jogurtu i byłabym w 7 niebie :D
    Deser 1sza klasa, dla gości idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepyszny deser, co tam kalorie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. deser -pycha:) a weekend dobrze ze wreszcie upalny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger