Spaghetti z mięsem mielonym i kurkami :)))



Wczorajszy nasz obiad prezentował się tak :)) Taki mały eksperyment z mięsem mielonym i kurkami. Pierwszy raz cokolwiek z nimi robiłam i smakują bardzo fajnie. Niestety sama ich nie nazbierałam, bo raz nie wiem czy bym je w lesie w ogóle zauważyła he he, a dwa nawet nie wiem gdzie ich szukać. Zbierać grzyby bardzo lubię, ale odstraszają mnie kleszcze i inne leśne żyjątka :))) Strachliwa jestem he he :) Miłego dnia :)


Składniki:
  • 500 g mięsa mielonego wołowo-wieprzowego
  • kurki ( ilość wedle uznania)
  • masło
  • 1 cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • curry
  • troszkę wody
  • sól
  • troszkę śmietany 18%
  • makaron spaghetti
  • natka pietruszki

Makaron ugotować według przepisu na  opakowaniu. Cebule obrać pokroić i zeszklić na masełku, wrzucić obrane i umyte kurki, dolać troszkę wody i dusić. Następnie dodać mięso mielone, przepuszczony przez praskę czosnek. Jak mięso i kurki będą usmażone, dodać curry i pod koniec troszkę śmietany, wymieszać i ewentualnie dosolić, ale nie koniecznie. Połączyć z makaronem, dodać dużo natki pietruszki :) Smacznego :))



8 komentarzy:

  1. Stałam się ostatnio fanką pieczarek albo marynowanych grzybków... Kurki!♥ Do tego makaron? Jestem głodna, a za wcześnie na obiad:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróciła i znów kusi pysznościami:)
    Super jedzonko,można się wprosić na obiad?

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny talerz;DD ...i danie też;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe danie! Ja też nie zbieram grzybów w lesie z tych samych powodów: straszne kleszcze, które tylko czekają aż wejdę do lasu :) Jagody też kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham kurki!:) jednak ja do zbierania grzybów cierpliwości nie mam:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki obiad to prawdziwa uczta dla podniebienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś będę robił to właśnie spaghetti :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger