Placuszki z malinami i czarnym bzem :)



Witam wszystkich :)) W końcu jest czym pooddychać :)) troszkę popadało, troszkę chłodniej, miła odmiana po tym gorącu :) Moja propozycja na dziś to placuszki z malinami i czarnym bzem od Luks Pomada :) Fajny ten bez powiem Wam :) Doskonale skomponował się z malinami i jedzonko było bardzo smaczne :)) Bardzo polubiłam robić te placuszki, bo są pyszne i puszyste. Można dodać i owoce, dżemy, serki, jogurty i smakują rewelacyjnie. Idealne na śniadanie, obiad i kolacyjkę :)) Życzę miłego dnia :))

Składniki:
  • 2 szklanki mąki
  • 2 jajka
  • 1 i 1/2 szklanki mleka
  • 50 g rozpuszczonego masła
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/3 szklanki cukru pudru
  • szczypta soli
  • czarny bez Luks Pomada
  • maliny
  • cukier do wymieszania z malinami (około 1 łyżka)
  • cukier puder do posypania placuszków 

Masło roztopić i przestudzić. Do miski wlać mleko, dodać roztrzepane jajka i zmiksować.Dodać cukier, sól, masło. Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia i dodać do reszty. Miksujemy do momentu połączenia się składników. Ma powstać gładka masa. Ciasto smażymy na patelni bez dodatku tłuszczu. Maliny wymieszałam z cukrem. Na placuszki nakładamy czarny bez i maliny. Pyszności :))



9 komentarzy:

  1. Pysznie wyglądają, a z tym bzem i malinami to już totalny odjazd:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przynajmniej moje działkowe maliny odżyły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ja bym dała, żeby mi ktoś takie usmażył na śniadanie....nierealne. Cudnie wyglądają u ciebie, bardzo apetycznie :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne śniadanko :) Bardzo apetycznie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne! Uwielbiam takie placuszki. Jakie idealne koła Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wychodzą Ci idealne, patelnia??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Oluś normalnie wykładam na środek dużej patelni łyżką i tak trochę rozprowadzam, żeby się masa ładnie rozeszła po patelni :)

      Usuń
  7. Słodkie placuszki, pyszne owoce - czegóż chcieć więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo apetyczne, takie złociste.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger