Słodki konkurs z wafelkami od Jutrzenki - wyniki !!!


Witam i zapraszam po wyniki :) Oj powiem Wam, że jestem bardzo mile zaskoczona ilością zgłoszeń i Waszą twórczością :)) Bardzo ciężko było wybrać te 5 osób, które zwyciężyły, bo jak bym mogła to z chęcią wybrała wszystkich :) Bardzo dziękuję Wam za udział w konkursie :) Sama przypomniałam sobie dzięki Waszym wpisom o koglu moglu, kromie chleba z cukrem, wacie cukrowej :)

Nie będę już więcej owijała w bawełnę tylko przedstawiam zwycięzców ( kolejność przypadkowa):

1. Magda Błaszczyk
2. Kasia - katkatarzyna
3. Anielka
4. miloscwbrzuchumam
5.anulka8289

Gratuluję :) I proszę o przesłanie na mój adres: kruchebabeczki@gmail.com swoich dokładnych adresów w celu wysyłki nagród.

3 komentarze:

  1. Szkoda że się nie udało, ale gratki dla zwycięzców.

    OdpowiedzUsuń
  2. miloscwbrzuchumam25 listopada 2013 11:39

    Hurraa :-) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ale super :) Dziękuję! :) :) i gratuluję pozostałym :)
    Już wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger