Ciasto francuskie z salami i nie tylko, czyli szybka i smaczna przekąska :)



Witajcie :)) Jak tam po kolejnym dłuższym weekendzie?? Mój był intensywny i znowu mało odpoczęłam, ale cóż czasem tak bywa. Dzisiaj coś na szybko, na przekąskę np. gdy spodziewamy się gości. Takie koszyczki z ciasta francuskiego z mini salami, serem feta, kukurydzą, do tego orzechy włoskie i to posypane suszonymi pomidorami z bazylią i czosnkiem. Używam ich ostatnio dosyć często, ale bardzo je polubiłam, pasują jako przyprawa do większości dań :) Przekąski szybkie i bardzo smaczne, mnie wyszło z ciasta xxl 23 szt. :)) Miłego dnia :) 

Składniki: 
  • opakowanie ciasta francuskiego (ja kupiłam xxl)
  • mini salami 
  • ser feta
  • kukurydza
  • kilka orzechów włoskich
  • suszone pomidory z bazylią i czosnkiem

Ciasto kroimy w kwadraty. Ja wkładałam te pokrojone kwadraty do formy do muffinek. Do środka wrzucamy pokrojone salami, ser feta, orzechy włoskie, kukurydzę i posypujemy przyprawą ( może tez być oregano, bazylia, lub co kto lubi :)). Pieczemy w 180 stopniach około 10-15 minut (jak ciasto ładnie się nam zarumieni). Gotowe :))



15 komentarzy:

  1. Ciasto francuskie ma tyle zalet, można z niego przygotować wiele smacznych przekąsek;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak z ciastem francuskim można zaszaleć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne są te koszyczki z cista francuskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj w Nowym Roku! :)
    Takie przekąski uwielbiam, szkoda, że nie znałam tego przepisu przed sylwestrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie przekonałaś ,pyszne !!.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybko i smacznie...szkoda że mój mąż nie lubi ciasta francuskiego:))

    OdpowiedzUsuń
  7. małe pyszności, idealne na imprezę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo..! kocham francuskie <3 trafiłaś ideeeealnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super takie przekąski, zawsze są idealne, nie za małe, nie za duże, smakują wszystkim i co dasz, pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W sam raz na imprezkę karnawałową:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger