Ryba z owocami - wspólne gotowanie :))



Hej :)) Dzisiaj ryba z owocami czyli wspólne gotowanie :) Akcje organizuje Aga z Agusiowego gotowania i Łucja z Fabryki kulinarnych inspiracji. Akcja ma na celu zachęcenie do sięgania po dania z udziałem ryb, bo przecież są pyszne także z owocami. Ja zrobiłam łososia z brzoskwiniami i miętą cytrynową za którą dziękuję Karoli :)) Ja użyłam świeżych brzoskwiń, ale mogą być też z puszki, będzie bardziej słodko. Ryba była pyszna, mój młody tylko mlaskał i nie tylko on, bo ten starszy też ;))

Składniki:
  • około 300 g filetu z łososia
  • 3 duże brzoskwinie
  • około 10 listków mięty cytrynowej
  • starta skórka z połowy cytryny
  • sól
  • pieprz
  • masełko klarowne do smażenia
  • ryż jaśminowy Britta

Ryż gotujemy według przepisu na opakowaniu. Łososia obieram ze skóry z obu stron oprószam solą i pieprzem. Podsmażam na rozgrzanym masełku. W międzyczasie brzoskwinie obieram i miksuję w blenderze, dorzucam miętę startą skórkę z cytryny i jeszcze raz miksuję. Tak przygotowany mus przelewam na patelnię do podsmażonego łososia i chwilkę podduszam. Ugotowany ryż wykładam na talerz na niego łososia i sos.

Gotowałam wspólnie z :)
Dorotą






30 komentarzy:

  1. Brzoskwinka i łosoś to idealne połączenie,już czuję pyszny smak:)dziękuję za wspólne gotowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga za zaproszenie do wspólnego gotowania :)

      Usuń
  2. Na takie połączenie bym nie wpadła :) Wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I pysznie bylo, mniam. Dziękuje za wspólnie spędzony czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie lekkie, zdrowe i pyszne obiadki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. no umarłam... wygląda zjawiskowo! I ta miętka... :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. też wykorzystałam brzoskwinie i było pysznie:) fajna akcja :) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie dobrane smaki, z takim daniem się jeszcze nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje połączenie ryby z owocami trafia do mnie, jakbym już to jadła, ponieważ zrobiłaś z moim ulubionym łososiem. Pięknie podane, a kolory.... przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam brzoskwinie, jestem wielką fanką wszelkich ryb, więc zachowuje sobie przepis! Zapowiada się smakowicie!:)
    Dołączam do grona obserwatorów ^^

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie się prezentuje :-) dziękuję za wspólne gotowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie łączyłam ryby z owocami, chyba muszę spróbować ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo smakowite połączenie, zwłaszcza że uwielbiamy łososia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo, fajnie, nie jadłam tak, pewnie wiele straciłam.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe połączenie, wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja :-) jestem ciekawa jak smakuje bo wygląda super pysznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolorek na talerzu!! Świetna propozycja! Dziękuję za wspólne gotowanie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pyszna ta Twoja rybka, łososia uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem jak najbardziej za. Świetne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda przepysznie! nigdy nie łączyłam łososia i broskwini!

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo.. dobre to!
    intrygujące, ale doobre :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale smakowicie wygląda! Dzięki za wspólne gotowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa propozycja!! Pozdrawiam i zapraszam również do Nas!

    OdpowiedzUsuń
  23. Paragraph writing iis also a excitement, if
    you be acquainted with afterward you can write if not it is complicated to write.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, that's what Iwas seeking for, whuat a material! exiting ere at this webpage, thanks admin oof this site.

    OdpowiedzUsuń
  25. What's Taking place i am nnew to this, I stumbled upon this
    I've discovered It positively useful annd it has helped me outt loads.I hope to contribute & help different users like
    its elped me. Great job.

    OdpowiedzUsuń
  26. Great beat ! I would like to apprentice whilst you amend your web site, how could i subscribe for a blog website?
    The account helped me a applicable deal. I hsve been tiny bit familiar of this your broadcast offered vivid clear idea

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger