Sałatka z makaronem i tuńczykiem



Hej :) Tak sałatka, taka z tuńczykiem, bo jego miałam w domu i ochotę na sałatkę właśnie :) Makaron, fasolka czerwona, kukurydza, szczypiorek, słonecznik, do tego łyżka majonezu i dwie łyżeczki musztardy. taka kolacja właśnie. Sałatki mogę jeść na okrągło tak je lubię :) Miłego dnia :)


Składniki:

  • makaron u mnie muszelki
  • 1 puszka tuńczyka w sosie własnym
  • słonecznik (ilość wedle uznania)
  • 1 puszka kukurydzy
  • 1 puszka fasoli czerwonej
  • szczypiorek 
  • suszone pomidory z bazylią i czosnkiem
  • 1 łyżka majonezu
  • 2 łyżeczki musztardy



Makaron ugotowałam, kukurydzę i fasolkę odcedziłam. Wszystkie składniki dałam do miski, dodałam tuńczyka, słonecznik, pokrojony szczypiorek, suszone pomidory z bazylią i czosnkiem, majonez i musztardę. Wymieszałam, jeśli trzeba to można dodać soli lub pieprzu (ja nie dawałam).



13 komentarzy:

  1. bardzo rzadko jem takie sałatki, ale przyznam, że bardzo takie lubię! są dla mnie ciut za ciężkie, ale ten smak.. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. pychota...już widzę po składzie, że to moje smaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko co ma tuńczyk bardzo lubię, więc ta sałatka trafia do ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie sałatki :-) są pyszne i sprawdzają się zawsze i wszędzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tuńczyka, wygląda bardzo smakowicie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia w jesiennych kolorach! Ciekawe dodatki do sałatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zrobiłaś sałatkę z produktów, które bardzo lubię. Świetnie do siebie pasują. A sałatka... pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj na kolacje zrobiłem potrawę jednak zamiast tuńczyka miałem pod ręką makrelę. Też w puszce. W sumie było smaczne. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger