Gruszki pieczone z miodem, cynamonem i orzechami



Hej :)) Taki prosty i szybki deser zobaczyłam tutaj - clik. Miałam w domu kilka gruszek, które czekały na swoją kolejkę, więc wykorzystałam. Tak przygotowane gruszki są po prostu pyszne :)) Polecam :))


Składniki:

  • gruszki
  • miód
  • cynamon
  • orzechy włoskie



Gruszki przekroiłam na pół, wydrążyłam środki. Blaszkę wyłożyłam papierem do pieczenia, na nim poukładałam gruszki, na gruszki orzechy, całość posypałam cynamonem i skropiłam miodem. Zapiekłam w piekarniku nagrzanym do 200 stopni przez jakieś 20-25 minut. 



16 komentarzy:

  1. Pyszny deser na jesienne popołudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo je lubię. Są takie pyszne po upieczeniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. w tej samej wersji robię jabłka, bo gruszę mamy niestety tylko jedną i wszystkie owoce znikają od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To już wiem co zrobię z moimi gruszkami. Część ususzyłam w suszarce a resztę upiekę z miodem i cynamonem wg Twojej propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty i jaki pyszny pomysł na jesienny, szybki deserek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię pieczone owoce pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze robiłam w ten sposób jabłka, ale z gruszkami jak widzę też może być pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne muszą być! zjadłabym kilka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślinka cieknie, a ja wczoraj piekłam jabłuszka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger