Szybka sałatka z kuskusem, rukolą, pomidorem i łososiem wędzonym



Hej :) Tak, taka szybka właśnie sałatka była u nas na kolację. Ja bardzo lubię takie połączenia, a z kuskusem rewelacja :) W Biedronce zakupiłam łososia wędzonego z koperkiem, do tego moja ukochana rukola, pomidorki koktajlowe, troszkę oliwy z oliwek, no i oczywiście kuskus :) 


Składniki:

  • kasza kuskus u mnie Halina
  • łosoś wędzony
  • rukola
  • pomidorki koktajlowe
  • oliwa z oliwek



Kaszę przygotowałam według przepisu na opakowaniu. Pomidorki pokroiłam, rukolę umyłam. Wszystkie składniki połączyłam, dodałam troszkę oliwy, wymieszałam i gotowe :))



16 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na kolację:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kuskus, więc z pewnością ja zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo smaczna sałatka! i jaka zdrowa w dodatku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Ja też bardzo lubię takie szybkie i pyszne sałatki. Kolacja marzenie! Świetny pomysł miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na błyskawiczną kolację:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuskus u mnie odpada,patrząc na jego skład,ale sałatka super.

    OdpowiedzUsuń
  7. sałatka samo zdrowie, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie składników i wyszła świetna sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie sama rukola jest bardzo gorzka w smaku :( dlatego zawsze mieszam ją z innymi :)
    Ale sałatka świetna <3 sama bym takową zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kuskus za te jego ogromne możliwości , fajna sałateczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię sałatki :)
    http://monikawkuchnifika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger