Sałatka z tuńczykiem, jajkiem, kukurydzą i brokułem


Hej :)) Że sałatki lubię to wiecie ;)) Tym razem sałatka z tego co było w domu, bo mnie naszło i tyle ;)) To tak, sałatka była z brokułem, tuńczykiem, kukurydzą i jajkiem :)) Dla mnie mniam :))

Składniki:
brokuł
2 puszki tuńczyka w sosie własnym
1 puszka kukurydzy
3 jajka
1 płaska łyżka majonezu
2 łyżki jogurtu naturalnego

Brokuła, jajka gotuję. Kukurydzę wysypuję z puszki na sitko, żeby odsączyć. Następnie tak samo robię z tuńczykiem. Jajka po ostudzeniu kroję, wrzucam go miski, wrzucam też brokuła, kukurydzę i tuńczyka. Dodaję majonez i jogurt. Mieszam i gotowe :)





20 komentarzy:

  1. Bardzo lubie takie smaki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pyszności :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/nowosci-czyli-zamowienia-z.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aja zjadłam kanapkę...super sałatka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie sałatki z tuńczykiem uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie połączyłaś smaki...mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie połaczenie smaków jest super. Pysznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tuńczyka bardzo lubię chociaż nie łączyłam jeszcze z brokułami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo smakowita sałatka, bo ma moje ulubione składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I to jest to, co zrobię jutro na kolację :) Fajny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. brokuła jeszcze nie dodawałam do sałatki z tuńczykiem, ale myślę że fajnie może tu współgrać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłam i się w niej zakochałam! Cudownie pyszna sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam sałatki! Jak jest brokuł to nie wątpię, że smaczna sałatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko a masz dla mnie bez kukurydzy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten brokuł tutaj musi wiele zdziałać, pysznie się prezentuje :)
    również kocham sałatki, mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ja lubię takie sałatki na imprezie, robią mi dobrze...a w domu jakoś o nich nie pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger