Deser z oreo i kawą



Kolejny deser, moje dziecko jak zacznie to końca nie widać. Jeden dzień taki deser, drugi taki i tak wymyślaj człowieku :-). W niedziele była faza na oreo :-). Zrobiłam dwie wersje, dla niego bez kawy, a dla nas warstwa z kawą. Deser wyszedł pyszny, smaku dodała kawa o smaku orzecha laskowego ze sklepu tommycafe.pl. Miłego dzionka Wam życzę :-)

Składniki na 4 porcje:

  • 300 ml śmietanki 30%
  • 300 g serka naturalnego typu Philadelphia
  • 2 łyżki mocnego naparu kawy u mnie Orzech Laskowy
  • 12 ciasteczek Oreo
  • 1 duża beza
  • 3 łyżki cukru pudru


1. Najpierw przygotowujemy mocny napar kawy. 8 ciasteczek Oreo kruszymy. Część dajemy na spód pucharków, resztę zostawiamy.
2. W misce miksera ubijamy śmietanę 30%, dodajemy cukier puder i serek. Miksujemy żeby skłądniki na się połączyły. Odbieramy trochę kremu i przekładamy do miseczki. Do reszty dodajemy pokruszone Oreo, które nam zostało. Mieszamy.
3. Do odłożonego kremu dajemy kawę, mieszamy. Jeśli krem będzie za mało słodki możemy dosłodzić.
4. Tak jak pisałam wcześniej na spód pucharków dajemy cześć pokruszonych ciasteczek Oreo, na ciasteczka krem z pokruszonymi ciasteczkami, następnie pokruszoną bezę i krem z kawą. Wersja dla dzieci była bez kremu z kawą :-). Smacznego :-)






14 komentarzy:

  1. Wspaniały deserek. Uwielbiam oreo 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, nabrałam ochoty na taki deserek. Wygląda kusząco! No i uwielbiam dodatek kawy w różnych słodkościach,więc ja jestem "kupiona":)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, na babski wieczór jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo chętnie dołączyłabym się do konsumpcji :D
    wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Duży kielich pyszności. Wspaniały deser :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo apetyczny ten deser i zdecydowanie moje smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupuję na wagę kawę mieloną smakową. Koniecznie poszukam tej , dla mnie dzień bez kawy to dzień stracony haha. Deser wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Smakowity deser z moimi ukochanymi ciastkami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda i pewnie też tak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana ale robisz smaka tymi deserami aż mi ślinka cieknie ;) Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  11. pyszne są takie deserki, sama często je robię na różne imprezy rodzinne :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger