Prośba o pomoc


Nasz koleżanka, która prowadzi bloga Wszystko Smaczne, potrzebuje naszej pomocy.

Jej mąż jest bardzo chory.

Ma guza mózgu – glejak Astrocytoma anaplastica w III stopniu złośliwości.
Jest po dwóch operacjach ( 2008 i 2012 rok ), radio i chemioterapii.
Przez pięć lat guza nie było, teraz pojawił się znowu. Jak pisze Ania na swoim blogu guz jest nieoperacyjny, ponieważ jest zbyt duże ryzyko uszkodzenia ważnych ośrodków w mózgu i neurochirurdzy nie podejmą się operacji.
Ania znalazła klinikę Rinecker Proton Therapy Center w Monachium i lekarzy, którzy po przeanalizowaniu pełnej dokumentacji medycznej stwierdzili, że ten rodzaj guza nadaje się do leczenia cyklotronem.
Szanse na całkowite wyleczenie stosując terapię protonem są ogromne, terapia ta w porównaniu do tradycyjnej radioterapii nie uszkadza zdrowych komórek w mózgu co jest bardzo ważne.
To leczenie niestety nie jest refundowane przez NFZ przy III stopniu złośliwości glejaka, a koszty są ogromne.
Dlatego też na portalu Sie Pomaga została założona zbiórka na leczenie. 
Ania poprosiła o pomoc w udostępnieniu informacji na blogu i na Fb. Jeśli możecie, to i ja proszę również o to, żebyśmy pomogli jak tylko możemy (udostępnienie, wpłata nawet najmniejsza, bo każda złotówka się przyda) 

4 komentarze:

  1. Właśnie czytałam u Ani, od razu zrobiłam przelew, straszna historia, ale trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również czynnie przyłączyłam się do akcji. Uda się. Nie ma innej opcji!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger