Awokado - najlepsze przepisy z ulubionym owocem świata



Lubicie awokado ? My się coraz bardziej do niego przekonujemy, bo powiem szczerze, że jakiś czas temu w ogóle go nie używaliśmy w kuchni. Nie wiem jak Wam, ale nam po prostu nie smakowało. Pewnego dnia kupiłam i zaczęłam dodawać najpierw do soków, potem do sałatek i tak teraz jest u nas zawsze pod ręką. Polubiliśmy się bardzo :-)

Awokado to naprawdę świetny owoc, który zawiera potas, magnez, żelazo, cynk, kwas foliowy i dużo błonnika. Przez Azteków nazywane jest "masłem Boga"

Niedawno ukazała się książka autorstwa Heather Thomas "Awokado - najlepsze przepisy z ulubionym owocem świata". Zawiera ona ponad 50 przepisów z tym owocem właśnie, opatrzone są one pięknymi zdjęciami, które nie jednego zachęcą do przygotowania danej potrawy :-)

Książka podzielona jest na 5 rozdziałów: śniadania, drugie śniadania, przekąski, lekkie dania, przystawki, dania główne, oraz desery i napoje. Wszystkie przepisy są czytelne i na pewno ich wykonanie nie sprawi nikomu problemu. Produkty są w większości ogólno dostępne. Autorka pod niektórymi z nich zamieściła inne propozycje (dzięki nim możemy zmodyfikować danie lub zrobić je z innym produktem). 


Przepisy, które znajdziemy w książce są naprawdę fajne i ciekawe. Książeczka super wydana, z pięknymi zdjęciami. Już niedługo podzielę się z Wami kilkoma przepisami :-)




Tytuł: "Awokado - najlepsze przepisy z ulubionym owocem świata "
Autor: Heather Thomas
Okładka: twarda
Stron: 112
Cena okładkowa: 39,90 zł



4 komentarze:

  1. Jeżeli mam być szczera to dla mnie awokado nie ma w ogóle smaku, no ale co kto lubi ;)

    W wolnej chwili zapraszam na swojego bloga kulinarnego: klik <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię awokado. A ostatnie zdjęcie, które zaprezentowałaś zachęciło mnie do lektury książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przypadło mi do gustu, ale może warto spróbować jeszcze raz? :) mam krem do rąk z awokado ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger