"365 dni na działce i w ogrodzie"



Książka, poradnik dla osób, które uprawią ogród, działkę, hodują zwierzątka. Ja niestety uprawiam tylko mój mini ogródek na balkonie, ale i ja znalazłam w książce coś dla siebie. Poradnik zawiera też porady i wskazówki dla osób, które chcą mieć ogród na dachu lub balkonie, które sadzą kwiaty i zioła w doniczkach. 

"365 dni na działce i w ogrodzie" to bardzo fajny i przystępnie napisany poradnik, który zawiera wiele wskazówek dotyczących świata ogórów i działki. Pierwszy rozdział zaczyna się od odmówienia zasad projektowania ogórów, opisuje rodzaje gleby, sposoby rozmnażania roślin. Kolejny rozdział omawia potrzebne narzędzia, środki ochrony roślin i nawozy, następny to kalendarz prac ogrodniczych. Czwarty rozdział opisuje rodzaje roślin i warzyw jakie możemy uprawiać na działce. Piąty to informacje dotyczące dbania o drzewa i krzewy owocowe, oraz jak uprawiać owoce jagodowe. Rozdział szósty to ogród kwiatowy. Kolejny to ogród na balkonie i na domowych parapetach. Ostatni to wykaz najpopularniejszych gatunków roślin ogrodowych. 





Książka to na pewno świetna pozycja dla osób, które uprawiają działkę lub piękne ogrody pełnie kwiatów i krzewów. Oprócz wiedzy teoretycznej znajdziemy w niej porady, zdjęcia i tabelki, które na pewno będą pomocne dla każdego ogrodnika. Na końcu znajduje się słowniczek, który wyjaśnia najważniejsze pojęcia związane z ogrodnictwem. 





Tytuł: "365 dni na działce i w ogrodzie"
Okładka: miękka
Stron: 328
Cena okładkowa: 29,99 zł
Wydawnictwo: Martel

7 komentarzy:

  1. Teściowa by się ucieszyła, ja nie mam ręki do roślin :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o mnie to ja uwielbiam spędzać czas w moim ogrodzie i oczywiście staram się również o to, aby cały czas był on po prostu ładny. Fajnie się w nim wypoczywa i tym bardziej jak jeszcze mam meble ogrodowe z https://ogrodolandia.pl/ które mi zapewniają maksimum komfortu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny poradnik, z pewnością by mi się przydał. Każdemu, szukającemu informacji o cenach działek rekreacyjnych polecam ten artykuł https://szybkagotowka.pl/Finanse/jaki-koszt-dzialki-rekreacyjnej

    OdpowiedzUsuń
  4. Zimą akurat nie chodzę na działkę bo nie ma co robić, ale tak od marca do listopada cały czas praktycznie na niej siedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger