Shake truskawkowy



Dzień dobry :-) Niestety u mnie dzisiaj pada, tak szaro, tylko spać się chce :-( Taka pogoda nie nastraja pozytywnie niestety. Na poprawę humoru mam shake truskawkowy, pyszny, orzeźwiający. Idealny na upały, lody,mleko i truskawki :-) Mniam. Miłego dnia :-)

Składniki 3-4 porcje:

  • około 500 g truskawek świeżych lub mrożonych
  • lody śmietankowe
  • mleko


1. Jeśli mamy świeże truskawki, to myjemy, usuwamy szypułki i wkładamy do misy blendera, jeśli truskawki mrożone, to wcześniej je rozmrażamy. 
2. Do truskawek dajemy również mleko i lody (ilość wedle uznania, ja dałam więcej lodów niż mleka). Wszystko miksujemy blenderem, przelewamy do szklanek i gotowe :-) 





16 komentarzy:

  1. Podobne shake staram się pić codziennie rano i myślę,że lepiej się po tym czuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. O :D to ja poproszę :D Uwielbiam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawkowy... na pewno pyszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to musi być pyszne !
    cudownie, że truskawki już w sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie proste połączenia:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli tylko zrobi się odrobinę cieplej niż dzisiaj, to na pewno zrobię sobie taki shake :) Lody i truskawki... pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony :). Już nie mogę się doczekać pełni sezonu na truskawki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham truskawki! Idealny ten shake :)
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super, ja ciągle czekam na prawdziwy wysyp naszych polskich truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki napój na 100% poprawia humor. Czasem robię na deser dla moich dzieci. Najlepsze jest to, że można do nich dodać ulubione owoce i zawsze wychodzi coś pysznego.

    OdpowiedzUsuń
  11. pychota :) truskawkowy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger